Friday, January 21, 2011

Daily Story.

Today i felt really awesome because i guess i found my true love. He accept me the i am! That's what i love about him. Thanks to GOD! Alhamdulillah. Aku pun tak lama lagi akan melahirkan so aku tak nak banyak pikir lagi dan aku nak stop looking for another guy. Dia pun kata dia sanggup nikah dengan aku tapi dia perlukan masa sebab sekarang dia belum bersedia untuk komitmen itu lagi. It's ok then. I'll wait for him just for a couple years and kalau dia still tak bersedia lagi. Aku terpaksa mencari hala tuju aku sendiri. Now i feel glad sebab insyallah aku tak kan diganggu oleh setan2 yang direjam itu lagi denagn mengeluarkan statement yang aku dah bernikah. Hahhahahahaa. Now aku tunggu baby ni kuar je. Aku akan tuntut apa yang dijanjikan!

No comments:

Post a Comment